KONTAKT:




Wit Olszewski
www: www.witolszewski.pl
e-mail: foto@witolszewski.pl

24 września 2009

VIVA! Photo Avards 2009 / zaszczyty i honory/




Mam zaszczyt z dumą ogłosić, iż zdjęcia które przesłałem na prestiżowy konkurs "VIVA! Photo Awards 2009" zyskały uznanie publiczności i dały mi tytuł Laureata Publiczności w konkursie VIVA! :D

Serdecznie dziękuję wszystkim którzy wsparli mnie w głosowaniu swoim głosem, za docenienie wysiłku i pasji, którą wkładam w każdą sesję zdjęciową! :)
Jestem szczęśliwy, a nagroda jaką niewątpliwie jest zauważenie mnie przez rzesze internautów i czytelników VIVA! motywuje mnie do dalszej pracy nad warsztatem oraz poszukiwania nowych fotograficznych wyzwań :)

Gwoli ścisłości dodam, iż konkurs "V!PA09" dla fotografów portretowych i modowych jest czymś pokroju konkursu National Geographic dla fotografów natury i dzikiej przyrody. Na konkurs nadesłano 14.000 (sic!) zdjęć, do finałowej czołówki wybrano garstkę, znalezienie się na piedestale jest ogromnym zaszczytem :)

serdecznie dziękuję za poparcie autorom blogów i portali :) :
www.project-lifestyle.blogspot.com
www.8fimodels.pl/blog
www.kamilsiekierka.blogspot.com
www.papavero.pl
www.grohoa.wordpress.com

Na zdjęciach niestrudzony Kamil Siekierka, któremu nie straszne skoki, brudzenie smarem i niszczenie własnego odzienia :)

Niestety w związku z zamieszaniem podczas składania dwutygodnika VIVA! do druku, oraz opóźnieniu w spływaniu wyników z głosowania, moje prace nie pojawiły się na łamach magazynu :(
Cóż - innym razem, przy - miejmy nadzieję - innej okazji :)
Zdjęcia które wygrały w konkursie V!PA2009 można oglądać POD TYM LINKIEM oraz na wystawie pokonkursowej w Teatrze Wielkim w Warszawie. Wystawa potrwa do 15 listopada. Serdecznie zapraszam!



4 komentarze: